Mina drömmar

Jag säger det igen - jag är lyckligt lottad. Jag har ett liv och en vardag som jag trivs i, är omgiven av människor som tycker om mig och befinner mig på en plats i livet där jag känner att jag kan leva idag. De drömmar jag har just nu handlar därför inte så mycket om saker och ting runtomkring, utan mer om personlig utveckling. Det finns alltid saker man vill bli bättre på och vägen dit är en spännande resa att göra. Det jag önskar just nu är precis detta, att nå mina mål i arbetet med mig själv och att kunna njuta av resan på vägen dit.


Detta är del femton i min adventskalender som kommer pågå ända fram till julafton. 
Här hittar du listan med alla teman.


Kommentarer
Postat av: D

Låter sunt och bra! Dessutom ett mål möjligt att nå.

2010-12-18 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback