Min adventskalender

Minns ni de där "Mina vänner-böckerna" man bar med sig överallt när man var liten? Var och en av kompisarna fick ett uppslag i boken där de kunde fylla i ögonfärg, stjärntecken, vem de ville ha chans på och vem de beundrade.

Jag tänkte låta dagarna fram till jul bli mitt uppslag, där jag ger er en större inblick i vem jag är. Inspirationen har jag hämtat från en mängd bloggar som knåpat ihop sina egna listor.

Jag skulle väldigt gärna läsa om era tankar kring de teman jag här presenterar. Så om ni bestämmer er för att göra ett liknande upplägg på er blogg - let me know. Skulle vara så kul att lära känna er lite bättre - inte minst er som jag aldrig ens träffat IRL. Här kommer mina teman. Eftersom jag ligger lite efter så kommer både tema ett två och tre att dyka upp under dagen, så håll utkik.

1 Dec – Presentation av mig själv
2 Dec – Det största som hänt mig
3 Dec - I min handväska
4 Dec – Det här åt jag i dag
5 Dec – Vad är kärlek?
6 Dec – Ett ögonblick
7 Dec – Mina all time favoritlåtar
8 Dec – Min dag
9 Dec – Min tro
10 Dec – Det här hade jag på mig i dag
11 Dec - På mitt nattduksbord
12 Dec – En vän som betyder mycket för mig
13 Dec – Den här veckan
14 Dec – Ställ en fråga till mig
15 Dec – Mina drömmar
16 Dec – Detta ångrar jag
17 Dec – En person jag skulle vilja träffa     
18 Dec – I mitt huvud                                       
19 Dec - Hemligt tema
20 Dec – Det här upprör mig
21 Dec – Det här får mig att må bättre
22 Dec – Mina rädslor
23 Dec – Favoritbloggar med beskrivning
24 Dec – Mitt julkort

Kommentarer
Postat av: smäm

skoj!

Postat av: sis

jag har också en sån lista! ska bli kul att läsa din!

2010-12-03 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback