Min tro

Min tro betyder väldigt mycket för mig. Den ligger till grund för mina värderingar, påverkar hur jag ser på världen runtomkring och gör mig till den jag är. Jag är kristen. Jesus är den vän som alltid finns med mig, som jag går till när allt känns tungt eller när jag bara vill prata av mig. Den relation jag har med honom finns det ingen som kan ta ifrån mig, den kärlek han ger mig är mer än nån annan kan ge. Han ser mig som den jag är och känner mig bättre än jag känner mig själv. Fastän jag inte kan se honom med mina ögon så är han så verklig och så påtaglig varje dag i mitt liv. He's just something else.♥


Detta är del nio i min adventskalender som kommer pågå ända fram till julafton. Här hittar du listan med alla teman.


Kommentarer
Postat av: smäm

Jag med :)

Postat av: sis

åh vad fint skrivet! Han är helt enkelt bäst! :)

2010-12-09 @ 22:33:21
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Underbart!

2010-12-10 @ 17:49:52
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback