Lägesrapport

Knappt två månader har gått sedan de åtta målen för året publicerades. Tänkte köra en liten lägesrapport, mest för min egen del, som en liten måttstock fram till nu. För er som är nyfikna så återfinns inlägget här.

1. Har varit svårt att strukturera upp plugget eftersom det inte varit så överdrivet mycket. Men något säger mig att jag kommer få möjlighet att applicera detta mål längre fram i terminen...

2. Viktnedgången går...bra, faktiskt. Träning 3 ggr/vecka och inget godis i veckan. Håller (nästan) mina mål men bävar aningens för USA-resan. Nåja, lite joggande på beachen ska jag kunna disciplinera mig till;)

3. Jo, jag försöker att varje dag tänka på och bry mig om hur folk omkring mig har det. 

4. Har fått jobb. Visserligen på hotell, men visst ger det mig lite kontakt med yrkesvärlden. Dessutom satsar jag fortfarande på att framöver (iaf till nästa sommar) hitta ett jobb som går mer i linje med utbildningen. 

5. Min helt lediga dag? Vad menade jag med det? Inte sitter man still en hel dag, men nåväl, söndagarna brukar jag iaf försöka hålla plugglösa.

6. Hmmm...vet inte varför men jag är dålig på att ge tid till dessa saker. Skrivandet får jag väl i och för sig lite utlopp för här och dansar gör jag ju, men man kan alltid bli bättre.

7. Har hittat en självcoachningsbok som faktiskt är jättebra och lär mig mycket om mig själv.

8. Inser återigen att jag nog behöver släppa loss lite mer och inte va så himla seriös;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback