Åtta mål inför 2008

1. Bli mer strukturerad i mitt pluggande (=någorlunda fasta tider)

2. Viktnedgång: X kg (as if I would tell...) med delmål varje månad = träning minst 2 ggr/vecka, godis endast på helger, veckoplanera maten.

3. Ge mer av min tid till andra människor.

4. Skaffa extrajobb/praktik på informationsavdelning el dyl vid sidan om studierna för omväxling och bättre kontakt med yrkesvärlden.

5. Ha helt ledigt en dag i veckan.

6. Ägna mer tid åt sånt jag tycker om; träffa vänner, dansa, sjunga, skriva etc.

7. Förbättra självkänslan ytterligare genom målmedveten mental träning.

8. Ha mer kul!!

Kommentarer
Postat av: Dèsirée

Go Tess!. Blir så inspirerad av dina mål för det kommande året. Jag måste nog sätta upp några mål för mig själv oxå. N säger dock att inglasning av verandan och gjuta värmegolv inte ingår i målen för 2008....hrm...jag som trodde att "Jesus, pappa och N kunde fixa ALLT"... =)

2007-12-29 @ 15:01:34
Postat av: T.

Haha...du menar f-i-s-k-a-r allt:)

Postat av: Jemima

Tack för igår! :)

2007-12-29 @ 17:17:41
URL: http://miaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback