Nattens bravader

Efter att ha testat liten för mjölk igen, och fått ett rejält svar i form av vakennätter, en enorm blöjåtgång och utslag på magen, så hade han börjat sova på nätterna igen. Men i natt vaknade han strax efter tre. Jag går in, pussar honom som vanligt på huvudet och märker att huvudet är helt blött. Svett? Nepp det smakade inte salt. Efter att ha konstaterat att hela sängen är nerkladdad av spya förstår jag vad det handlar om. Not nice...

Polarn (snutten) som Deus bara måste ha när han sover var ju så klart även den drabbad. Turligt nog har vi två, men när även den andra råkat ut för olyckan så fanns det bara en sak att göra. Bada Polarn och sedan hårfönstorka honom. Klockan fyra på natten. Nu skrattar jag för jag inser att det är ganska kul ändå, hela scenariot.

Nåväl. Nu håller vi tummarna för att han ska bli frisk snaart och att jag som genom ett mirakel ska klara mig trots att bakterierna bokstavligen finns i min mun. Yeah!

Kommentarer
Postat av: sis

stackars liten! och som sagt så får vi hoppas att du blir smi

Postat av: Anonym

ttad

2011-01-15 @ 11:12:18
Postat av: sis

nej men vad skriver jag! haha menar såklart hoppas att du INTE blir smittad! sorry!...

2011-01-15 @ 11:13:09
Postat av: D

Ja usch ja, låter inget vidare. Stackars lilla krabat! Hoppas han kryar på sig fort och att du o Vidar klarar er!

2011-01-17 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback