Trerätters




När mamman är i skolan så festar pappan och Deus loss här hemma. Idag blev det tydligen trerätters, eller buffé rättare sagt. Lillen älskar numera att själv plocka mat och stoppa i munnen. Hur mycket han får i sig vet jag inte, men kul verkar han iaf ha, och mat ska ju vara roligt :P

Det är fantastiskt att se en liten växa upp och från att ha varit ett litet nästintill orörligt knyte nu kunna ta sig fram, kommunicera (på sitt eget lilla sätt) och formas till en alldeles egen liten person.

Om det varit brist på blogginlägg på sistone så beror det bara på att jag vill ta vara på varje minut tillsammans med min fantastiska lilla son. Jag är ju hemma så mycket mindre nu, och min tid med Amadeus är värd så mycket mer än alla blogginlägg i världen! ♥

Kommentarer
Postat av: susanna

Härligt Thess! jag förstår dig så väl så väl att du vill ta vara på varje minut med din lilla älskling. Visst blir det bara roligare ju längre tiden går? Kan säga om bloggdesignen att den är jättefin! snyggt gjort! jag anänder google chrome och kan se det mesta, endel bilder blir svarta bara av nån anledning, men annars funkar det bra! kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback