Liten bokmal

På grund av en lite stökig natt och regn utomhus bestämde jag och Amadeus oss för att skippa babycaféet idag. Istället stannade vi hemma, tände lite ljus, satte på Disneymusik och läste böcker.

Måste erkänna att jag, när jag gick med i Goboken trodde det skulle dröja länge till lillprinsen skulle ha glädje av böckerna. Men under vår lilla lässtund idag insåg jag att jag haft fel. Lilla Deus satt koncentrerat och tittade på de färgglada bilderna när jag läste för honom. Visst tog han en tugga på boken ibland, och blev stundtals frustrerad över att det inte gick att greppa sakerna på bilderna, men i det stora hela verkade han gilla att läsa böcker. Bäst är dock fortfarande den mjuka tygboken som är lätt att ta tag i, skön att bita i, och som prasslar så roligt.


Kommentarer
Postat av: Miaj

lilla gubben, så otroligt söt!

Postat av: DEC

Vilken mysig dag ni har haft! Och tänk vad många sagor du kommer få läsa fram över =)

2010-05-12 @ 17:01:12
Postat av: C

Vi har också gått med i goboken! Kul att han gillar o läsa! Det gillar Oliver också! Vi har fått böcker av mormor och han blir helt lyrisk då man läser för honom. Väntar på paket nr 1 från goboken. Ska bli kul att se om det är bra grejjer? :)

2010-05-12 @ 22:28:01
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback