Bröllopsfeber

Så var det då äntligen dags. Idag ska prinsessan få sin prins. Jag antar att fler än jag troget följt alla förberedelser och all medierapportering kring den stora dagen. Känns nästan overkligt att den äntligen är här. Själv hade jag gärna varit på plats i Stockholm, men det får bli TV-soffan istället och det går ju nästan lika bra.


Bild: detkungligabrollopet.nu

Viktoria var så vacker redan igår, någon av de vackraste klänningarna jag sett, och hon och Daniel strålade verkligen ikapp av kärlek och lycka. Min absoluta favorit under gårdagen var avslutningen på festkonserten *blöt i ögat*. Ni som missade det, eller som precis som jag inte kan få nog, kan se det hela här nedan.




Ha nu en härlig dag i kärlekens tecken, och passa på att fira ordentligt. Det ska i alla fall jag göra!

Kommentarer
Postat av: Jemima

håller med. Victoria är så vacker! och avslutningen på konserten var helt fantastiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback