Nervigt

Vi är mitt uppe i budgivning på ett hus som vi är såå förtjusta i. En något segdragen process som gör mig så vansinnigt nervös att jag inte vet varken ut eller in. Försöker plugga, sysselsätta mig med tvätt, städning och allt möjligt, men inget verkar hjälpa. Sitter bara och väntar på att telefonen ska ringa. Fortsättning följer...

Update: Det verkar tyvärr som om det fanns andra som var mer förtjusta i huset än vi. Eller som hade mer cash om man ska uttrycka det krasst:) Tyvärr, det blev inget den här gången.

Kommentarer
Postat av: Jemima

oooj! lycka till! :)

2009-10-14 @ 15:46:50
Postat av: David T

Håller med Jemima... lycka till.. :)

Postat av: Louise

Vad tråkigt. Men då finns det ett bättre hus till er.

Förstår precis hur du kände dig. Var med om samma sak i våras när vi köpte vårt hus. Det är verkligen några timmar/dagar av fjärilar i magen.

2009-10-14 @ 20:38:20
URL: http://liloo.blogg.se/
Postat av: D & E

Ja, det där känner jag till. Hela köpeprocessen är nervig och stressig. Men som andra sagt tidigare:(hur trist det än är att höra det när man är besviken) Då var det inte rätt hus för just er. Men det kommer...vänta bara! =)

2009-10-15 @ 15:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback