Watch out, I might bite!

Ibland kan jag bli tokig på att det är en Mac vi har här hemma, och inte en PC. Har i över en veckas tid försökt få till installation av ett BankID, men av någon anledning så fungerar det inte. När man ringer supporten och klargör att man har en Mac får man alltid ett "Jaha, okej, då ska vi se..."

Därefter går det mesta åt skogen. "Prova det här" och "prova det där", men inget fungerar. Jag har just raderat hela Firefox-innehållet med bokmärken RSS och allt vad det innebär till ingen nytta, bara för att det "kan hjälpa". I vanliga fall älskar jag vår Mac, och jag antar att det är orättvist att skylla på honom. För det är ju Sveriges alla supporttekniker som inte har koll på att en väldigt stor del av befolkningen faktiskt inte har någon PC hemma... Grr.

Update 6/11: Jag lyckades nosa reda på en tekniker som hjälpte mig lösa problemet så nu är allt frid och fröjd igen:)

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vi har både en PC och en Mac här hemma. Tyvärr så tjorvar det en hel del med Macen. Hoppas det ordnar sig för dig! Kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback