Nedräkning på allvar

Idag är det bara en ynka liten månad kvar till Pyrets beräknade födelsedag. Även om jag fortfarande känner att december gärna får bli januari (mest för Pyrets skull) innan det är dags så märker jag att det är nära nu. På något konstigt sätt börjar min bild av förlossningen övergå från skräckblandad icke-förtjusning till förväntan och tillförsikt mer och mer för varje dag som går.  Pyret har vänt på sig och ligger nu med huvudet nedåt. BB-väskan är i stort sett färdigpackad. På lördag går jag in i 37e veckan!!

Kommentarer
Postat av: D

Det är STORT! Mäktigt och lite skrämmande på samma gång.

2009-11-26 @ 13:35:21
Postat av: Miaj

Wow.

Postat av: Hanna Gadd

Ja visst är det så! Jag var livrädd att föda ibörjan. Sista veckorna gick jag bara och väntade på smärta. Så spänannde att åka in och föda, hela grejen. Man får en sådan vacker belöning, sitt lilla barn! Lycka till!

2009-11-27 @ 23:16:09
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/
Postat av: Trace

Tack Hanna. Det känns alltid skönt att höra från folk som "gått före":)

2009-11-28 @ 09:29:40
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback