På tal om Birro...

Efter en längre tids smutskastning och förföljelse i många olika mediala sammanhang i allmänhet och av en viss Mr Schulman i synnerhet, har nu Birro valt att, som han själv uttrycker det "stänga sitt fönster". Han skrev sitt sista, icke sportrelaterade blogginlägg idag, och även om jag mycket väl förstår honom så kan jag inte låta bli att sucka åt att de som lever på att snacka skit om andra i ännu ett fall kommer kora sig vinnare. Jag själv anser att vinnaren är den person som med högt huvud och hedern i behåll väljer att inte vara del av den unkna, narcisistiska bloggkultur som i Sverige och många delar av världen blivit så populär. Fler Birros i vårt avlånga land!

Kommentarer
Postat av: smäm

usch, jag avskyr smutskastning. bara för att man är en person i rampljuset förtjänar man inte att bli behandlad som skit. nu har jag helt missat birros blogg, men tråkigt när det blir att man måste stänga sitt fönster för att folk bespottar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback