UL och slippery slippers

För alla nyfikna så är nu ultraljudet bokat. Exakt två veckor kvar idag. Ska bli riktigt spännande - alla säger ju att det är en sådan upplevelse. Hoppas bebisen är finare än varianten i babystrology'n här bredvid - den ser ju inte riktigt klok ut :) Men med så snygga föräldrar kan det ju inte bli annat än ett mästerverk. Hehe.

Ramlade förresten ner för källartrappan idag. Skulle hämta mat åt Mischa i mina slippery slippers. Halkade och åkte kana på ryggen hela vägen ner. Gick oväntat bra, ett skrapsår på armen och lite ont på sidan av ryggen - räknar med ett enormt blåmärke där så småningom... Undrar om jag borde kolla med barnmorskan så inte lilla Pyret råkade illa ut. Kanske ska ringa, just in case.

Kommentarer
Postat av: D & E

Oj, det var illa. Din stackare, skrapsår kan göra nog så ont och blåmärken är ju inte så snyggt. Tur att det regnar och inte är bikiniväder då =).



Spännande med ultraljud. Jag tror nog att bilden på babystrologyn är tydligare än ultraljudet (om ni inte ska på nått high tech 3D). Men det är ändå coolt att se det lilla livet röra sig, gäspa och sprattla...sånt där som den har för sig.

2009-07-09 @ 11:47:51
Postat av: T.

D: haha, ja att den inte kommer vara så tydlig, det förstår jag:) Men det blir skönt att se att det är ngt som rör sig iaf, hittills har man ju varken känt eller sett det lilla livet. Kanske blir det hela mer verkligt då.

Postat av: smäm

ajaj.. tur att det gick bra.

lycka till på ultraljudet.

2009-07-10 @ 12:12:32
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: s

2009-07-10 @ 16:06:56
Postat av: susanna

Håller utkik efter nyheter efter ultraljudet! Jag tyckte att det var fantastiskt att se en liten sprattlande krabat på skärmen medan jag inte kände en enda av alla de kullerbytor som försiggick därinne. var övertygad om att vi hade fått en akrobat efter UL... ska bli spännande att höra vad du säger!



läskigt med fallet. det var väl för tur att du inte trillade framlänges!

kram

2009-07-10 @ 16:24:28
URL: http://zutankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback