Kryp kurr och klick

Therese har nån konstig basilusk i kroppen. Något som gör mig trött hängig och allmänt orkeslös. Till följd av detta har de senaste två dagarna spenderats hemma, vandrandes från soffan, till sängen, till datorn och tillbaks till soffan. Jag är dålig på att vara sjuk. Blir rastlös och får kryp i benen. Idag bestämde jag mig för att fightas mot krypet och ta en långpromenix i kalla Huskvarna. Livsfarligt. Höll på att stå på öronen minst tio gånger. Men hem kom jag, hel och välbehållen. Krypet i benen har minskat, vet inte om det beror på promenaden eller det enkla faktum att kurret i magen dragit till sig all uppmärksamhet. Ska ta ytterligare en promenad. Från datorn till soffan. Stilla magkurret med en Nutrilett Crispy Chocolate Bar och försöka svälja ner med en kopp rykande blåbärste. Glömma kryp och kurr och läsa dagens Klick.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stackars sjukling! Det låter inge vidare roligt du. Tycker du ska skippa den där nutriletten och kurera dig med godis och en bra bok i sängen istället gulle!

2009-02-20 @ 13:31:12
Postat av: David

Va tråkigt gör som jag när du inte har nåt att göra. Gå o skriv inlägg på bloggar där du tycker att den som håller i bloggen har fel. :) Du hinner säkert med 10 - 15 stycken :)

2009-02-21 @ 09:41:00
Postat av: D

Fy för att vara sjuk och fy för att ha det tråkigt - DET är tråkigt!

Vad hände med kladdkake-Tess? Nutrilett??? /D



Ps. Kul att du kom med ett inlägg iaf! Ds.

2009-02-21 @ 19:11:48
Postat av: tess

Usch det är inge kul att vara sjuk eller... :/

Postat av: Ulrika Hansson

Hej!! Länge sen, halkade in här via ngn annans blogg som det brukar va...pluggar ser jag och lever livets glada dagar. Förutom att du verkar lite krasslig, gamla syster vaknar till och ordinerar järn, en skvätt blutsaft kanske hjälper en trött, hängig, frusen student. Många kramar från Ulrika (Micke hälsar) uppe i Dalarna, Leksand

2009-02-24 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback