White Christmas


Morgon dan före dopparedan. Kung Bore verkar ha bestämt sig för att ge oss en vit jul. Den första på väldigt länge. Inte mig emot. Min vana trogen sitter jag framför datorn och äter frukost. Dagen till ära lite extra fint upplagd med julserviett och ett brinnande ljus. Gläder mig över att jag ska få ha älsklingen hemma hos mig ett bra tag framöver nu - inte mindre än 25 dagar! Hur mycket jag än gillar dataskärmen så är det betydligt trevligare att spendera frukosten med Husband.

Tre dagar till BF och inga känningar so far. Var hos barnmorskan igår och allt såg ut som det ska. Imorgon åker vi till mina föräldrar i Borås över ett par dagar, så vi får se om det blir Borås BB som får husera oss och lilla Pyret, eller om vi hinner hem till Jönkan igen innan det är dags. Jag håller fortfarande tummarna för januari, även om jag börjar känna mig lite småtrött på ständig foglossningsvärk och att vara tung och klumpig. Försöker helt enkelt hålla mig hemma och sysselsätta mig med lite lugnare göromål såsom filmmaraton och julgodistillverkning.

Dagens göromål blir att tvätta lite kläder, packa, se över BB-väskan en sista gång, ta en lugn promenix i den vackra vintern och sedan bara invänta julefriden. Eller snarare julen. Friden har redan infunnit sig :)

Kommentarer
Postat av: C

Haha, samma här! Hoppas på januari alltså! :-P Hoppas du får en jättefin jul och att bebis kommer i januari!



God jul!

Postat av: Miaj

snart ses vi ! :D:D

2009-12-23 @ 13:37:17
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart och när bebisen kommer återstå att se och vi väntar med spänning på utfallet!

Önskar er en skön och god jul! Hoppas du har plats för lite julmat och godis trots att den lilla tar plats =)



Kramar ifrån Lyckelinds

2009-12-23 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback