Minus på kontot=plus i tillvaron ;)

Har känt mig lite deppig och nere några dagar, utan egentlig anledning. Det sägs att sådana perioder kan komma under graviditeten. Husband förstod detta och underbar som han är tog han med mig till Göteborg för en heldags shopping i lördags. (Det ska sägas att detta inte är hans favoritsyssla...) Där, strosande i butikerna, med diverse trevliga inköp i påsarna, blev jag som en ny människa. Tänk vad lite miljöombyte och pengaspenderande kan göra för välmåendet.

Till alla killar som eventuellt läser detta - jag förstår att det inte låter logiskt - det är det heller inte. Men likväl ett faktum - shopping makes a girl happy!

Kommentarer
Postat av: smäm

true dat!

Postat av: D

You´re right baby!

2009-08-31 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback