Brown - the new black?

Nu behöver jag er hjälp. Jag har som tidigare sagts trånat efter en iCandy Apple S.E. Nu har jag lyckats få till en deal med en tjej i England som gör att jag skulle kunna komma över en den till ett sjukt bra pris. Bara en liten detalj - vagnen är brun och inte svart, som jag egentligen önskat. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska slå till eller inte... 
Snälla, hjälp mig. Vad tycker ni?

ps. Vagnen är oanvänd och alltså helt ny. ds.

Update: När jag kom hem idag var vagnen redan såld. Så går det när man velar...
I guess it wasn't ment to be...


Kommentarer
Postat av: smäm

kör sten, sax och påse med vidar. vinner du slår du till, vinner han avvaktar du.

Postat av: Anonym



Typ alla har ju svarta vagnar, varför inte våga sticka ut lite med en vågad brun. Kanske tar någon dag att vänja sig vid tanken, men det kan ju vara värt det. Modellen har du ju bestämt dog för. Våga :)

2009-08-26 @ 16:57:59
Postat av: Babysessan

Attans. Åh den finns inte ens att köpa i Sverige. Therese jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Maila mig gärna ditt nummer. Ha en trevlig kväll

Kramar

2009-08-26 @ 17:53:48
URL: http://babysessan.blogspot.com/
Postat av: Jemima

den var superfin!

2009-08-26 @ 19:17:46
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: D

Sorry! Brunt hade dock vart fin...som ngn redan dagt, våga sticka ut. Men svart är aldrig fel det heller!

2009-08-26 @ 20:24:09
Postat av: christine & alice

Hej! ja va på formexmässan idag å då spanade ja in denna snygga vagn! Ja håller på brunt, tänk så snyggt med rosa eller turkos filt eller åkpåse!

2009-08-28 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback