On top of the world

När höstmörkret kryper närmare och kylan smyger sig på är det många som hamnar i höstdepressioner. Dock inte jag. Jag njuter istället av höstpromenader bland tusentals löv, frossande i nya tesmaker och mys i soffan med tusentals levande ljus. Jag älskar verkligen mitt liv och är så glad för min alldeles egna lilla familj, vår underbara lägenhet, plugglivets många utmaningar och glädjeämnen och inte minst, alla mina vänner (gamla som nyfunna).

Var på inflyttningsfest hos Frida igår. Väldigt trevligt. Jag och Martina skralade till "I will Survive" på Singstar - en av mina absoluta favoriter. Det är det som är det fina med livet, att man alltid kommer igenom. Tänker speciellt på ett par vänner som går igenom jobbigheter just nu. You wil survive. See, even the deepest valley can lead you to the top of the world! Believe me, I know! Love

Kommentarer
Postat av: Bla bla bla

Bla bla bla och världsfred. Alla håller varandra i händerna och sjunger we will overcome :D



Nä skämta bara.. De är bra att du trivs syrran. Om jag bara kunde bli av med min tinnitus så vore livet mycket lättare..



Hade bra

2008-10-13 @ 00:53:56
Postat av: D

Jag håller med (nästan helt). Jag tänder mina tusen ljus och i mina kakelugnar. Njuter av värmen och allt det mysiga inomhus. Vackert ute. Krattar bara löv när jag känner för det.Men det hade väl inte skadat med ett varmt och soligt augusti i alla fall?

Gläds med dig att du är så till freds med livet! Det är gott Tess. Keep shining! /D

2008-10-13 @ 14:29:24
Postat av: Jemima

härligt, Tres!

håller med. det är så mysigt med alla fina färger på löven. snart ses vi! :D

kramiiiiisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback