Dancing clown

Har varit på veckans danslektion - eller ska jag säga månadens... Klassen har nämligen varit inställd X antal gånger pga olika anledningar. Visserligen befogade sådana men ändå. Nåja, när jag kom till medborgarskolan idag så var det bara jag och en tjej till där, så det blev nästan privatlektion. Instruktören erbjöd oss att from imorgon hoppa över till Jazz fortsättning 5, dvs en grupp som dansat jazz i typ tre år(!) Yeah. Här kommer jag, som inte ens kan göra en ordentlig piruett och ska försöka hänga på ett gäng med tre års jazzvana. Hello, I'm the dancing clown. Nä, jag vet verkligen inte om jag har lust... Fast å andra sidan skadar det ju inte att prova. Får väl sova på saken, I guess.

Kommentarer
Postat av: David

Gött go for it

2008-10-22 @ 02:08:19
Postat av: SMÄM

ja, jag håller med david. go for it!

Postat av: Jemima

oh, härligt! :)

håller med SMÄM och David.

GO FOR IT, SIS

2008-10-22 @ 17:25:44
URL: http://miaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback