Update

Veckan har varit späckad med föreläsningar, seminarium, hemtenta och grupparbete. Vi håller just nu på med ett arbete för JIK- Jönköpings innebandyklubb, där vi ska jobba för att stärka deras varumärke och skapa en starkare VI-känsla. Ett riktigt roligt och utmanande case, ska bli spännande att se vad vi lyckas komma på för genialt :)
Förutom skolarbetet så har det återigen varit strul med dansklasserna... Har iaf bestämt mig nu för att hoppa på den lite mer avancerade gruppen, får helt enkelt försöka hänga med så mycket jag kan.

Här hemma i lägenheten så fortsätter renoveringsarbetet. Utöver det som händer på övervåningen så har nu hallen belamrats med ett smärre flyttlass. Mina föräldrar är i flyttagen, och det visade sig att spara-på-allt-Therese (som idag tack och lov inte längre finns kvar) dumpat en hel massa gammalt skräp på deras vind - skräp som nu alltså står i vår hall i väntan på tid för genomgång. Det kan ju trots allt finnas några guldkorn bland allt bråte... 



I helgen åker jag och Vidar med Pålsson bygg till Helsingborg för att gå på "Golden Hits" på Wallmans där nere. Enligt Vidars chef är det julbord som hägrar, men Wallmans hemsida säger annat. Får se vem som har rätt. Själv hoppas jag på julbordet, trots att det egentligen är alltför tidigt. Skönt ska det iaf bli med lite avkoppling och några dagars välförtjänt semester.

Kommentarer
Postat av: D

Wallmans! Hoppas det blir bra, såg deras genrep på Hyllan (Saluhallen) här i Uppsala förra helgen.

Det är kanske inte samma gäng...

Det låter iaf roligare än att gå igenom flyttkartonger!

2008-11-14 @ 22:44:37
Postat av: Maria

Postat av: Maria

Det är värt att se.. Du har det nog riktigt kul.

2008-11-16 @ 15:52:35
URL: http://pitufalina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback