Surr i skallen

Veckorna rullar på och är fortfarande totalt fullspäckade. Är det inte skola så är det träning, dans eller nån trevlig kvällsaktivitet. Men jag tror det börjar bli dags att dra ner på tempot, jag har nämligen börjat gnissla tänder på nätterna, något som jag aldrig tidigare gjort. Detta resulterar i jobbig spänningshuvudvärk och käkar som vill hoppa ur led. Dessutom har jag börjat bli riktigt virrig på ett sätt som jag inte känner igen. 

Igår var jag och mina kollegor hembjudna till min mammalediga chef. Jag såg inbjudan och svarade att jag gärna kommer. När det då närmade sig kom jag på att jag ju har dansklass på onsdagar, men den slutar vid sju, så om jag åker direkt efter så kan jag ju hinna ändå. Så, efter dansen igår stannade jag kvar och duschade och fixade mig. Satte mig i bilen och slog på GPSen. Skulle bara ringa och kolla gatunummer. Jag får tag på en kollega som talar om för mig att hon är på väg hem. Jag fattar ingenting men hon talar om för mig att de varit hos Anna (chefen) sedan klockan fem(!) Av någon anledning så var jag helt säker på att det stått klockan sju på inbjudan. Men men tydligen hade jag fel, så jag fick snällt vända, åka hem, och konstatera att this is not like me. Måste få stopp på surret i skallen så jag kan bli mig själv igen.

Kommentarer
Postat av: David

Låter inte bra sis. Jag har ju som bekant tuggat bettskena i många år inte kul. Börja med att ta bort alla måsten. :) Take care!!

Postat av: J

Nej, stackare!

Du får börja ta det lite lugnare nu då :)

Mina käker låser sig på nätterna, gör dina också det?

2008-11-20 @ 17:03:29
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: D

Doesn´t sound good Tess! Låter dock som en god idé att dra ner lite på tempot. Kanske sjunka ner i soffan jämnte gubben din men en stor kopp te, lite tända ljus och soft musik. Bara prata...du vet...och lyssna...



Otäckt med att käken hoppar ur led. Säkert mindre vackert också. Jag har själv tappat rösten. Enda sättet för mig att inte prata, uppenbarligen. Var rädd om dig! /D

2008-11-20 @ 22:19:30
Postat av: S

Tråkigt att höra. Hoppas du kan ta dig utrymme att verkligen andas in. Och ut. Känner tyvärr igen mig lite grann =0) Konstigt nog har det dock varit lugnare att "jobba" än att plugga. Skrev just om det där med stress på bloggen (som jag annars aldrig uppdaterar du vet =0)





Nu önskar jag dig och er en fantastiskt skön helg! Vi ses!

PS. TAck för hjälpen med hotellet.DS.

2008-11-21 @ 23:57:45
Postat av: DT

Snygg ny design :) Tänkte bara passa på o påminna dig igen om att flera av dina länkar till andra sidor inte funkar. Samuel, fam vassnäs och bloggtoppen.

Peace

2008-11-22 @ 01:32:10
Postat av: J

Tjena vilken snygg design!

Vad duktig du är Tess ! :D

2008-11-22 @ 09:42:26
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Me

Sånt är bättre att lägga bakom sig.. och så fokusera på en sak i taget..annars fgfår man allt i skallen och det snurrar, snurrar

2008-11-25 @ 13:37:55
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback