Molly 1 år!

Idag fyller min favorittjej 1 år!!! Grattis älskade Molly!

image526

Kommentarer
Postat av: D

Din söta brosdotter var helt bedårande söt idag i sina
födelsedagskläder. You missed the party of the year!
Säg, är ni i USA nu? /D

2008-03-05 @ 23:58:48
Postat av: SMÄM

aw. söt :)

Postat av: T.

Åh, säg inte sådär. Är så ledsen att vi inte kunde vara med på hennes ettårskalas:( *sad*
Vi är inte i USA än men vidar har åkt till Åre och jag har fullt upp med skola och packning. Åker på lördag. Ska bli så vansinnigt skönt med lite semester!

2008-03-06 @ 12:23:04
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: kattvakt

tack för stödet, känns bra att man inte e ensam om detta lilla projek! förlåt att jag inte sagt nåt, ville liksom att det bara skulle sprida sig själv, eller nåt. Mysigt värre å ha en liten kissemiss hemma:-) Ja vi ses imorn då kram kram

2008-03-06 @ 13:16:21
URL: http://fiffigtochpiffigt.blogg.se
Postat av: David

Suck ja visste ingenting brorsan nämde i förbigående. Hade jag vetat hade jag tagit ledigt från jobbet. :´(
Jag får väl våldgästa dom igen snart o gratta.. :|

2008-03-07 @ 00:02:32
Postat av: D

Oj då, lycka till med packning och skolan. Most of all: have a great vaccation and trip to the sunny side! Tur att Mischa Braveheart får kattvakt, synd bara att det inte är jag..hi hi...

2008-03-07 @ 07:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback