Några timmar kvar till sommaren...

Tog för första gången cykeln till skolan igår. När jag upptäckte att jag faktiskt kan cykla utmed Vättern nästan hela vägen in till stan bestämde jag mig för att detta får jag göra fler gånger. Inte detta läsår, dock. Skolan är nämligen slut för i år. Opponeringsseminariet igår gick bra, tror jag. Nu återstår bara lite korrigeringar i uppsatsen, sen är det sommar på riktigt :D

Efter jobbet ikväll ska jag ut med tjejgänget från skolan och äta lite typ hejdå-middag. De försvinner nämligen allihop från Jönköping över sommaren :(

Imorgon blir det Borås och firande av min yngsta lillebror som tar studenten!! Kanske blir jag kvar över helgen och passar på att träffa lilla Molly och hennes parenteser.

Nåja, sommaren får vänta några timmar till. Nu ska jag ta tag i uppsatsen. Ut i solen och njut, alla vänner!!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

var ju en helt fantastiskt fin dag idag. fick lite sol trots jobb. inte kul att sitta instängd när det är så fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback