Sick of being sick!

Den eländiga förkylning jag drog på mig i lördags håller i sig. Eftersom jag kände mig lite bättre på nyårsafton åkte vi hem till parenteserna i Borås över kvällen. Trevligt, men man kanske skulle varit vis och hållit sig hemma...
Första dagen på nya året: could've been better. Röd sårig mule tack vare de oändliga snytningarna, förbrukning av alla husets servietter då toapappret tagit slut och alla butiker en dag som igår passande nog höll stängt, kroppstemperaturen skiftande från feber till normal och aptiten på sådär lagom hög nivå. Klar zombievarning på timmarna i vaket tillstånd.

Nåja, mina julklappar kommer iaf väl till pass. Sitter i soffan i min nya röda sköna morgonrock med fossingarna i de varma goa duntofflorna och ser på GG dagarna i ända. 

Well well, ska inte klaga. Jag menar, med tanke på hur det nya året startade - it can only get better ;)

Kommentarer
Postat av: D

KRYA PÅ DIG!

2008-01-02 @ 13:57:07
Postat av: Jemima

Stackare! Men det var jääättekul att ni kom hit fast du var sjuk. :)
Krya på dig, sister!

Postat av: Jemima

Stackare! Men det var jääättekul att ni kom hit fast du var sjuk. :)
Krya på dig, sister!

2008-01-02 @ 18:35:42
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: zammuel

Tråkigt att du är (var?) sjuk. Hoppas att nyåret ändå var bra, krya på dig!

Bless!

Samuel & Viktoria

2008-01-02 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback