Luvtröja plus hotell

Det visade sig att min hemliga givare inte var så hemlig. I måndags damp det ner en lönespec från H&M i brevlådan. Det visade sig att de, utan att meddela mig, avslutat min anställning och således betalat ut min innestående semesterersättning. Nog för att jag inte jobbat på ett bra tag, men det hade varit kul att få veta anledningen till det plötsliga avslutet...

Nåja. Kan inte säga att jag är jätteledsen. Men, vetskapen om att jag måste börja jaga sommarjobb snarast har de senaste dagarna hängt över mig. Så, idag, utan att jag lyft ett finger, ringer Scandic Jönköping. De har hittat en ansökan jag skickade in för ett år sedan och frågar om jag fortfarande är intresserad(!)

Ska på intervju nu om en liten stund. I jeans och rosa luvtröja... Men vad gör man. De ringde i morse när jag redan var i skolan och nu hinner jag inte åka hem och byta.

Får lite smått panik när jag tänker på min CV som redan innan flödade över av visserligen många, men de flesta relativt korta anställningar. Men men, desto bredare erfarenhet:)

Kommentarer
Postat av: Sis

LYCKA TILL!

Postat av: Rani

Det var ju inte illa, det kom ju i rätt tid då. Hoppas
hoppas!Ra

2008-01-31 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback