Stjärntecken

Min uppesittarnatt igår urartade ganska snart till ett slumberparty med mystiska spökröster från TV:n inträngande i mina drömmar. Endast en handfull av galans gäster hade anlänt när mina ögon gick igen, men nu har jag uppdaterat mig över Internet och här kommer mina favoriter på röda mattan:

image513image517
image518image516

Klänning:
Anne Hathaway - stunning. Behöver knappast hjälp av någon som bär Prada ;)
Håruppsättning: Heidi Klum - stilrent, vackert och sobert. Love it!
Smycke:
Too much enligt somliga, men jag skulle göra mycket för ett halssmycke som Nicole Kidmans.
Par: Jessica Alba och Cash Warren. Albas putande mage gör ju knappast det hela sämre...

Kommentarer
Postat av: D

Jag skulle inte heller ha ngt emot att ha en prada klänning eller ett lika vackert halsband som Nicole, men en mage likt Jessica kan ju fixas....(?)

2008-02-26 @ 16:12:53
Postat av: T.

Haha, du e rolig. Fattar vinken men mage blir det inte än på ett tag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback