Urvriden trasa

Ungefär så känner jag mig idag. Fredagen var späckad med plugg, första dagen på Scandic och förberedelse för lördagens möhippa. Kom inte i säng förrän halv två, så det blev bara fem timmars sömn den natten.

Gårdagen gick i ett med körande hit och dit, hämtande, fixande och smygande. Jag var utsedd att skugga den blivande bruden när hon sprang runt och utförde sina uppdrag på A6, och det var inget lätt jobb vill jag lova:) Men väldigt kul. Hehe. Sen blev det relax, lite mer körande och hem till mig för middag och mys.

Idag sitter jag mest med näsan i böckerna - har två tentor som närmar sig och ett fullspäckat schema framöver. Men, jag tror jag ska ta en paus och gå på tvåårskalas istället. Det är mycket roligare, och det är väl roligt man ska ha?...

Kommentarer
Postat av: Mim

Min Tess!!! Det var världens mysigaste möhippa! Tack för allt du gjorde för att dagen skulle bli som den blev. Hoppas att trasan inte är lika urvriden längre och att du fått tid att njuta av den härliga våren Jönet!!! Kram kram kram och kram!!!

2008-04-21 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback