Senaste veckan...

Har varit tokdålig på att uppdatera senaste tiden, men det är inte för att jag varit lat:) Har legat efter en del efter USA-resan, skrev tenta i fredags och har ännu en på tisdag att klara av, så jag Frida, Martina och Marie har suttit på en öde skola och pluggat helgen lång. Efter tisdag blir det några dagar ledigt och sen är det B-uppsats som gäller fram till sommaren. Känns märkligt att det faktiskt äntligen närmar sig sommar. Märkligt men också fantastiskt.

Förra lördagen åkte vi upp till Stockholm över dagen för att fira min kära mormor som fyllt 90 år(!) Var jättekul att träffa henne och resten av släkten. Lägger in lite bilder, av någon anledning blev det mest Mollykort... Tack
Mima för bilderna!!

image692image693image694image695image696image697image691image689image688image687image686image685image684

Kommentarer
Postat av: Jessica

What? Har du varit i USA? Vart var du någonstans? Åh, avundsjuk :P

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: Jemima

Det var roligt!

2008-04-27 @ 20:47:22
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: David T

Oj jag o mormor ser nästan lika gamla ut... tiden går...

2008-04-28 @ 00:11:48
Postat av: D

Så trevligt med lite bilder. Du är så snygg Tess! Jag gillar din stil!
Och Mollsan-trollsan-gumsan! Hon é ju också så söt. Som en liten karamell. Gillar de randiga strumpbyxorna.

David - det var mig en dålig åldersjämförelse. Inte ser du ut som en nittio-åring. Inte ens i närheten.
Tänk, man blir inte äldre än vad man gör sig, så byt bekännelse.
Fast en sak har du rätt i, tiden går....

2008-04-29 @ 23:24:59
Postat av: T

D: Tack, vad gullig du är. Ja, det var fantastiskt att äntligen få träffa Molly igen.

DT: Lyssna på Desiree. Bra tips;)

2008-04-30 @ 08:24:05
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: Malin

hello therese
så snyggt du piffat upp bloggen - I like it :o)

roligt med familjeträff, det blir ju inte så ofta nu för tiden, er mormor ser ut som en ung 90-åring

2008-04-30 @ 15:32:38
URL: http://rodgrinddesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback