Mollyabstinens och swarowskifrossa

Hej alla glada. Våren är här och det är nu över tre månader sedan jag träffade älsklingsMolly. Alla bilder jag ser på bloggar och som Marcus skickar över mobilen börjar ge mig abstinens... Förhoppningsvis lyckas vi få till det så jag får träffa henne iaf en snabbis nu till helgen. Mormor fyller nämligen 90 och det ska ju firas med släktkalas.

I väntan på en date med Mollsan så kan man göra fina smycken i Swarowski (I love blingbling!). Tillbehören införskaffas bäst i
Mollys mammas nyuppfräschade och lättillgängliga nätbutik.

image679image675

Bilder från frippan.blogg.se

Kommentarer
Postat av: D

Åh, din svägerska är så duktig på det där med smycken. Önskar också att jag hade lite mer tid för sånt. Får väl skylla mig själv när man sätter sig frivilligt i skolbänken. Förstår att du längtar efter Molly...honär så grymmans söt! /D

2008-04-14 @ 11:51:34
Postat av: T

D: Vad är det du läser?

Postat av: Jemima

Ja, det ska bli riktigt kul att träffa alla kusiner och alla syskon och mormor och mostrar och morbror och syskonbarn och ja, alla.
Puss.

2008-04-14 @ 14:55:02
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: Marcus

Ja visst kommer vi till helgen.
Ett sånt tillfälle missas inte av oss speciellt inte när man har en ny gps som visar vägen.
M

2008-04-14 @ 18:53:18
Postat av: D

Fortsättning i ekonomin, dvs bokföring denna termin samt rättskunskap (allmän juridik). Jag har ju plus som har lite arbetslivserfarenhet av båda ämnena, men det känns ändå trångt i huvudet på mig... /D

2008-04-15 @ 00:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback