Dance is freedom, I need freedom!

image668Efter över tre veckors "semester" pallrade jag mig idag iväg till gymet för att försöka få struktur i tränandet igen. Men trots att det gjorde ont i musklerna och jag inte orkade ens i närheten lika mycket som innan ledigheten, så var det inte vikterna som tyngde mest. Man hade nämligen bestämt sig för att stryka min favoritpass, det enda danspasset som fanns kvar sedan de plockade bort min andra favorit BodyJam.

Men men. Jag har överklagat och hoppas på ändring iaf till hösten. Tills dess får jag bli vän med löpbandet och försöka hålla till godo med Pump- och step-passen. Kanske det också är läge att äntligen göra slag i saken och faktiskt anmäla mig till den där danskursen jag så länge pratat om...

Kommentarer
Postat av: David T

Om inte annat så är det ett sätt at bli hög på utan att ta droger.

Postat av: Jemima

I miss you, Sis! Hoppas vi träffas snart!!

2008-04-07 @ 20:45:29
URL: http://miaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback