Grattis, mattes älskling!!

image206GRATTIS!

Ett år idag, min egen underbara lilla lurviga myskisse. Ett år sedan hon föddes och på dagen åtta månader sen hon blev min:) Vilka härliga åtta månader vi haft. Från tidig morgon till sen kväll har hon funnits där för mig, lyssnat när jag behövt prata av mig, tröstat när jag varit ledsen och gjort mig glad när jag behövt uppmuntran.

Alltid väntande vid dörren när man kommer hem, mysigt krafsande på halsen på morgonkvisten och lekfullt skjuta-rygg-ande vid kurragömmalek. Ja, hon har verkligen blivit mig riktigt kär, min lilla Mischa. Idag har vi firat med exklusivt godis och dagen till ära lekt lite extra:)

 
Ja, må du leva, Mischa Braveheart!




   
              
  
       

Kommentarer
Postat av: Jemima

Åh GRATTIS lilla Mischa!!!!
Ja må hon leva, ja må hon leva...
HURRA!

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback