Friskis...njae.

Therese på Friskis och Svettis hade världspremiär idag. Har aldrig varit något fan men tänkte ge det ett försök i brist på andra, för mig mer välkända gym. Vet inte om det var min inställning som avgjorde, att jag liksom bestämt mig redan innan. Men, klart är iaf att jag och F&S på nåt märkligt sätt inte går ihop.
Hela stället känns bara så överhurtigt, på gränsen till klämkäckt och regelverket är inte av denna världen. Nej, jag saknar gamla hederliga Nautilus där man visste vad man fick och där instruktörerna faktiskt var inspirerande...
Nåja, sammantaget kan man säga att min relation med F&S inte blev längre än ett träningspass. 
Blir till att prova nästa gym på listan. 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad trist att du inte gillade Friskis, men det är precis som du säger lite överhurtigt. Det känns som att målgruppen är betydligt äldre än vad den borde vara. Jag är egentligen inte heller något direkt fan (har mest hållt till i gymmet), men mor min gillar det:) Hoppas att du gillar gymmet som låg närmre dig bättre. Bra jobbat i alla fall, det är inte alla som orkar bege sig till träningslokalen och ge det ett försök;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback