Andningspaus

Just hemkommen från en intensiv men väldigt trevlig Uppsala-helg, då jag bl.a. äntligen fick möjlighet att träffa min kära Anette som jag saknat så sedan jag slutade på HSB. Hon hade lagat mumsig mat åt mig när jag kom dit på fredag kväll och när vi väl öppnat munnen pratade vi oavbrutet i timmar! Känns skönt att vara uppdaterad på vad som hänt sedan sist:) Tack vännen för en fantastisk kväll! Du är så go!

       

Det blev många kära återseenden och mycket kul. Besökte bland annat Marcus och Frida och min allra sötaste brorsdotter som sprattlade och jollrade och var så mysig att det var svårt att lämna henne, och vi hann också med ett stopp i Stockholm för att hälsa på farmor och släkten på vägen hem.
 
 image134          

En välbehövlig andningspaus från lägenhetsrenovering, jobb och annat. Men, borta bra, hemma bäst. Det känns så skönt att vara hemma igen, för det är så Jönköping känns för mig, som att ha kommit hem. Innanför dörren stod Mischa och väntade och nu kan vi inte slita oss från varann, hon och jag. 

Dags för lite vila. Snart arbetsvecka igen...

Kommentarer
Postat av: Jemima

fina bilder! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback