Nightmare

Hade den hemskaste mardrömmen i natt. Mina image187
sminkborstar var i oordning. Jo, det är sant.
Värsta traumat. Jag minns att de spretade
åt alla möjliga håll, var smutsiga och ett par
var till och med försvunna. Vaknade kallsvettig,
gjorde jag.

Undrar vad det kan betyda?? Kanske att jag
tappat greppet om min vanligtvis så ordnade
tillvaro. Nog för att jag gillar att ha ordning och
reda,
men att få en hel natts sömn förstörd på
grund av några totalt ersättbara borstar
 - nä, där får gränsen gå.

De goda nyheterna är att de nu fått en ordentlig tvätt och blivit som nya. Det måste betyda att det går att få kontrollen tillbaks igen. Det, eller att jag behöver lära mig att leva livet mindre inrutat och mer vågat :)

Kommentarer
Postat av: Jemima

Ojoj... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback