Nya ögon

Det blev inte som jag ville. Platsen efter mig är tillsatt och min kära duktiga vän är fortfarande arbetslös. Jättetråkigt. Samtidigt får det mig att känna att some things never change. Det känns skönt att veta att jag snart gjort mitt här.

Märkligt, men när man ser slutet så får man en märklig förmåga att se det dagliga livet och alla rutiner utifrån på något sätt, liksom med nya ögon.
Kanske inte mitt kära medlemsregister är hela världen. I mitt nya, studerande liv, kommer det iaf inte att existera. Så, det är nog lika bra att börja släppa taget och så sakteligen dra vidare.

Det sorgliga i det hela är att jag inte längre kommer att få träffa mina underbara tjejer här på kontoret varje dag. Saknar dem nästan redan... :(

Kryptiskt inlägg, det här. Men solen lyser. Det är de goda nyheterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback