den hägrande medaljen

den hägrande medaljen...

Haha. Jag ska springa vårruset. Det hade jag inte direkt planerat :)
Jag satt framför datorn och lyssnade på radio igår när de diskuterade den kommande "löparfesten", som de kallade den. Så kunde man maila in och vinna biljetter (dvs anmälan) till fem km slit och pina, och jag tänker "varför inte?"
Så, idag fick jag svar att jag var en av de lyckliga vinnarna av två biljetter. Jaha. Bara en vecka kvar till start. Är väl bara att lägga in hårdträningen nu då. Och hitta nån annan galning som vill springa med mig.
Hehe...det här kan nog bli kul ;)



Kommentarer
Postat av: Semret

go trace go....coolt!

2006-05-09 @ 11:12:33
Postat av: Tres

Ja...öhh..kanske det. Vill du haka på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback