Tillbaks i vinterland


Japp, nu är vi hemma i kylan igen. Det blev en extranatt på Gran Canaria. När vi kom till flygplatsen fick vi veta att planet blivit försenat pga snökaos på Landvetter. Lite extra värme gör alltid gott, och med hotellsvit och middag på flygbolagets bekostnad gå gick det i alla fall ingen nöd på oss :)

Har hunnit jobba två dagar sedan vi kom hem, nu är jag inte längre på upplärning, så det har varit mycket att sätta sig in i, men jag trivs redan alla tiders, och det känns fortfarande jättespännande och enormt roligt.

Idag är jag ledig, och jag och Amadeus har varit ute och åkt pulka under förmiddagen. Tanken var att vi skulle dela pulka, men det blev liksom lite trångt. Så mamman flög av mitt i backen vilket ledde till att lillen ville göra samma sak. Där låg vi i snön och kiknade av skratt båda två. Det är livskvalitet det. Kan inte minnas när jag varit så snöig sist, inte när jag skrattat så mycket heller. Får bli fler besök i backen framöver tror jag minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback