Dagen efter



Idag har varit en riktig dagen efter. Igår kväll var jag och Vidar nämligen på julbord med hans jobb. En maxad kväll med fantastiskt god mat, trevligt sällskap och en riktigt underhållande show. Årets första julbord är ju alltid det bästa, och även om julstämningen uteblev till viss del på grund av regn och rusk, så njöt jag ändå i fulla drag, av både mat, musik och att få en barnfri kväll med min älskling.

Men visst känner man av att man inte är van att flänga ute på nätterna längre. Kom hem vid halv tre, och möttes av en liten piggelin som inte alls ville sova... Man kan säga som så, att en sen kväll följdes av en lång vaken natt. Fyra timmars sömn räcker inte för mig, så det får nog bli tidig sänggång idag. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Rani

Jättefin bild på två fina vänner :) Ni är bra!

2011-11-29 @ 13:29:37
Postat av: smäm

Vad fina ni är! Jag ska få gå på makens julbord i december. Ser fram emot det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback