Brillor på!



Har precis kommit hem från en tur på lekplatsen, där både jag och Deus gungade i säkert en halvtimme. Jag får nämligen inte stå bredvid och putta på längre, jag ska sitta på gungan bredvid :) Så skönt att se att snön nu äntligen börjar släppa sitt grepp om Kaxis. Inne i Jönkan har det redan varit barmark i ett par veckor, så det är sannerligen dags. Solbrillorna som nu plockats fram ur sitt ide, behöver dock bytas ut. Deus solisar är på tok för små och måste sättas fast i mössan, då de inte längre når bak till öronen, och mina har av någon anledning (...) tappat ena bågen, tror det kan vara en liten klåfingrig kille som varit framme. Fick låna pappas giant shades sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback