Rum för en prins

Vi är som sagt i full gång med att få i ordning Amadeus rum. Ledorden blir stilrent, lekfullt och shades of green. Tänkte bjuda på lite inspirationsbilder som jag samlat på mig inför renoveringen. Lite spretiga bilder, men var och en av dem plockar fram något av det jag är ute efter. Ska bli så roligt när grovjobbet är klart och jag kan sätta fingrarna i själva piffandet. Can't wait!


Bild: Alltomtradgard.se



Bild: Sprall.se                                                               Bild: Styleroom.se/users/isa84


Bilder: skonahem.com


Bild: Fixa&dona.se


Bild: Engslycka.blogg.se                                             Bild: Momastore.org




Bild: Styleroom.se/users/Mysweethome             Bild: Styleroom.se/users/isa84

Kommentarer
Postat av: Dec

Hej! Vad spännande det ska bli att se resultatet. Vi gjorde C rum i mellandagarna o det var så kul att göra ett pojkrum. Extra kul är det att köpa inredning förstås.

2011-03-14 @ 20:35:04
Postat av: T

Dec: Men åh, hur blev det då? Har inte sett några bilder på bloggen. nyfiken

Postat av: Dec

Nej just det! Det har jag nog glömt att visa där. Tack för påminnelsen och håll utkik :)

2011-03-14 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback