Liten prommis


Idag bestämde jag och Amadeus oss för att ta en liten prommis i det fina vädret.


Jag invigde min nya långklänning. Har aldrig varit någon klänningtjej, men försöker bli :)


Vi träffade på några kossor, som Deus ville mata, men de var tyvärr lite för långt bort


Plockade med oss lite fina lupiner hem. En av de finaste vilda blommorna tycker jag.


Är så tacksam för natursköna Kaxis, för oplanerade dagar, och för min underbara vardag med lillprinsen. Och för sommaren. Inte minst.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket fint väder du har, här borta i Uppsala är det molnigt och kallt.

Postat av: Jemima

snygg klänning!

2011-06-17 @ 12:35:29
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej, har inte kikat in på din blogg på evigheter! Men nu så! Va stor lilla Amadeus har blivit :) en riktig liten sötnos. Hoppas att allt är bra med dig och familjen! :)

2011-06-17 @ 14:02:20
URL: http://sofiehellberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback