No more spill



Amadeus älskar att dricka med sugrör, speciellt ur såna där små juicepaket. Vårt ständiga problem har varit att han gärna trycker på förpackningen, så att innehållet hamnar på tröjan och golvet istället för i magen. Gissa om jag blev lycklig när jag hittade den här smarta uppfinningen på Coop häromdagen. En liten plastbox att sätta juiceförpackningen i och därmed förhindra en massa spill. Äntligen kan lillen dricka sin saft alldeles själv. Deus stolt, mammas golv rent. Alla glada.

Kommentarer
Postat av: Melanie - mamma till Moa & gravid med tvåan.

Men vilken bra grej! Det ska jag komma ihåg att kolla efter:) Tack för tips!

Postat av: D

Men vilken bra grej! En sån måste jag också införskaffa mig. Det är ju som du säger, en överhängande risk för spill...

2011-08-28 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback