Badmys

Sitter i soffan med levande ljus och värmer upp mig med en kopp te efter en dag i regn och rusk. Lillen sover sött, som vanligt vid den här tiden. Onsdagar är han alltid lite extra trött, efter en intensiv halvtimme i poolen på Atlantis. Känns lite trist att detta var min sista gång på babysimmet. För er som inte vet det, så ska jag alltså börja plugga igen med start måndag, och pappan ska ta hand om Deus på dagarna. Men vem vet, jag kanske tar lite ledigt från böckerna nån onsdag och smiter med ändå. Det är ju så vansinnigt mysigt :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det verkar såå mysigt. Hoppas vi kan bada tillsammans snart. Du kan säkert hinna med en massa mysiga aktiviteter emellanåt. Du är jätteduktig som gör klart studierna, tycker jag. Kramar.

2010-10-27 @ 21:54:11
Postat av: smäm

åh, förstår att du kommer sakna dom små stunderna men skoj att du ska börja plugga igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback