Underbara fredag



Fredagkväll. Igen. På något sätt känns det större den här veckan när jag tillbringat mycket tid hemifrån. Uppsatsarbetet går framåt, just nu mer sakta än säkert. Dagen har jag tillbringat i skolans bibliotek med Bon Jovis samlingsplatta i lurarna och mycket huvudbry. Har en hel del kvar att bena ut innan själva skrivprocessen kan sätta fart, men allt ska nog falla på plats så småningom.

Nu har jag i alla fall tagit helg. Skönt. Och medan Husband lagade pizza så passade jag på att ta igen lite mysbus med lillpojken. Strax blir det Idol, tror faktiskt godispåsen som legat undangömd sedan förra helgen ska få titta fram och skänka lite glädje. Tycker jag gjort mig förtjänt av det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback