Med hundratals ögon på mig



Här sitter jag och äter lunch och "uppsatsar" lite samtidigt. Som ni ser i bakgrunden, med ett gäng uppstoppade djur som sällskap. Jättetrevligt. Tycker mig gång på gång se någon av de små pippifåglarna röra på sig och flyger högt varje gång. Men grupprum är en bristvara på skolan, så jag får helt enkelt svälja en extra gång, sätta mig med ryggen mot de lite halvläskiga djuren och fokusera på det som ska fokuseras på. Vilket just nu är att få alla teorier och källor att passa ihop...

Kommentarer
Postat av: MKV Jenny

Åååh va duktig du är som ändå kämpar på bland fåglar och andra djur ;-) Får kika runt och se om jag kan lista ut vad du ska forska om! Det är minsann en tuff uppgift och du kommer känna som du äger världen när den är klar ;-)

2010-12-01 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback