Lördagsgodis

Hemma igen efter min lilla ensamutflykt. Det känns alltid märkligt att åka hemifrån utan Amadeus, men oj vad skönt det var att sitta hos frisören och bli ompysslad. Marknaden på stan var ingen höjdare, det regnade, så det blev bara en kortis för min del. Nu är pappan iväg på IKEA. Jag har precis väckt Amadeus och vi ska ha en liten mysstund i soffan. Mjölkfritt lördagsgodis åt mig och en kall bitring åt lillen:)

Hur nya frisyren blev tänker jag inte avslöja än, men jag kan säga så mycket att jag blev väldigt nöjd. Ska be Husband ta ett par bilder när han kommer hem så får ni se. Hand upp, ni som ska se schlagerspektaklet ikväll!




Kommentarer
Postat av: Miaj

*hand upp'

Postat av: T

Bra Mima! själv har jag börjat tappa intresset. Believe it or not;)

2010-05-30 @ 11:11:58
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback