Lifesavers

Förkylningen slog ner som en bomb. Har känt mig lite hängig några dagar, men idag rinner näsan som aldrig förr, nysningarna avlöser varandra och huvudet känns stort som en pilatesboll. Amadeus är även han lite småhängig och idag har pappan varit hemma från jobbet och tagit hand om oss.

Håller tummarna för att jag inte ska smitta lillen mer än jag redan gjort och att vi båda ska vara friska snart, mycket snart. Vi har ju massa trevligheter planerade den här helgen, så det är bara att fortsätta äta C-vitamin, handsprita händerna och invänta kureringen.

Ikväll ska Husband ha spelkväll med grabbarna. Själv planerar jag popcorn och glass framför "Så ska det låta", sedan ett tidigt godnatt. Hua, nu måste jag snyta mig igen. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Miaj

nej vad jobbigt. krya på er!♥

Postat av: Frida

ono, va tråkigt. Det är så drygt å vara sjuk. Särskilt nu när man tycker att det går mot friskare årstider :)

2010-05-08 @ 13:30:31
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: DEC

Ja, krya på dig! Det är inte roligt alls att vara förkyld! Jag har precis hämtat mig från en själv.

2010-05-09 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback