Tugg, bit och dregel

Disken från gårdagen står på bänken i köket. Jag känner mig konstigt nog utvilad trots att det blev senare än vanligt igår kväll. Amadeus ville inte riktigt följa sovrutinerna på eftermiddagen vilket ledde till en övertrött liten krabat som vi sedan försökte hålla vaken fram till läggdags. Tur att våra middagsgäster själva har en liten i samma ålder, så man kan ha lite överseende med springandet fram och tillbaks till middagsbordet.

Det var i alla fall en väldigt trevlig kväll, alltid kul att kunna utbyta erfarenheter och jämföra de små. Amadeus fick en jättesöt liten kossa med bitvänliga tassar klövar. Lilla Alvin, som kompisen till Amadeus heter, har redan fått två tänder. Själv är jag nästan övertygad om att det är detta som är på gång även hos Deus. Lagom till mamman skulle gå och lägga sig igår vaknade han och verkade ha ont. Han tuggar på allt han kommer över och dreglar massor. Inget synligt i underkäken än, men jag tror det kommer dyka upp en liten liten tandspets vilken dag som helst.

Nu ska jag strax ge mig iväg till frisören. Vet ännu inte vad jag ska hitta på att göra med håret, så det här kan ju bli spännande... Återkommer med bild på resultatet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback