En dag i solen

Idag har jag och Amadeus njutit av solen på en filt under skuggan av ett träd. Vi låg en lång stund och bara tittade på hur trädkronorna rörde sig i vinden. När vi sedan lekte "Baka liten kaka" bubblade lillen av skratt. Det måste vara det ljuvligaste ljudet som finns.




Idag var också dagen då den lilla klimpen för första gången smakade "riktig" mat. Det blev majs- och potatispure och det var nog inte det godaste han smakat, men det gick i alla fall ner. När pappan kom hem blev det grillmat på altanen för de vuxna och gröt för Amadeus. Nu sover han så sött i vagnen och jag är snart redo för sängen jag också. Det är underbart med sol, men jag tror minsann att värmen gör mig extra sömning. Dags att sätta punkt för denna dagen. Gäsp och godnatt.

Kommentarer
Postat av: David T

OMG va gullig han e lilla Amadeus :)

2010-06-17 @ 02:54:34
Postat av: T

Amadeus hälsar och tackar :)

Postat av: mor

Vilka värmande bilder!!! A är ju så himmelskt go och fin. Jag gläds verkligen med dig. Och längtar. See you. Mamma

2010-06-17 @ 23:09:37
Postat av: Hanna

Så mysiga bilder!!!

Kram

2010-06-18 @ 07:05:09
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback